Współpraca z mediami a tworzenie wizerunku organizacji
Pakiet Edukacyjny Pozaformalnej Akademii Jakości Projektu Część 3

Współpraca z mediami a tworzenie wizerunku organizacji

Udostępnij:

Jak cytować?

seria wydawnicza
Pozaformalna Akademia Jakości Projektu
autorzy / redaktorzy
Hubert-Brzezińska Marta
Olszówka Anna
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
rok wydania
2008
miejsce wydania
Warszawa
rodzaj publikacji
Książka
ISBN / ISSN
978-83-62634-40-8
liczba stron
60
hasła przedmiotowe
Przedsiębiorczość społeczna
Budowanie wizerunku
Edukacja pozaformalna
Upowszechnianie rezultatów projektu
Współpraca z mediami
Zarządzanie projektem
język
polski
program
Młodzież w działaniu
szczegółowe informacje

W publikacji zostały zaprezentowane niewymagające dużych nakładów finansowych sposoby budowania wizerunku projektu i organizacji. Polegają one na tworzeniu zintegrowanego i przemyślanego wizerunku organizacji, dobrej współpracy z mediami, wykorzystywaniu nowoczesnych technologii komunikacyjnych oraz na tworzeniu spójnej i jasnej informacji o podejmowanych przez organizację inicjatywach. Powstała w ramach wieloletniego projektu edukacyjnego Pozaformalnej Akademii Jakości Projektu.